hoşgeldiniz gifleri fbml kodları-www.fbmlkodarsiv.tr.gg

14 Mart 2011 Pazartesi

pasacik

Bunlar
 benim cektigim resimler pasacik köyü sayfam icin her yil türkiyeye gittigimde  ve tabiki burada cok resimleri cektim.Bazi resimleri eski olanlari ailelerimden  aldim.
Asla izinsiz kimsenin sayfasindan kopyalayip yapistirmadim sayfama.Bu bloglari acarken zaten yemin iciyoruz namuz sözü veriyoruz.Asla izinsiz kimseden emek hirsizligi yapmayacagimizi onayliyoruz.Ben bir bayan hanimda benim yemek ve resimlerimin yayinladigini gördüm .Yakinda resimlerimi kaldirmassa sayfasini sikayet edep blogumdada yayinlayacagim. Ne gerek varki  ayni resimleri yayinlamanin anlamine maksat buysa kolay ben hic resim cekmeyeyim kim yayinlarsa bir resim calivereyim kolayya izin almak zor olsa gerek.Calmak daha kolay mi? .

Hiç yorum yok: